Zwrot środków za utrzymanie numeru w sieci

24 stycznia 2024 r. przestaliśmy pobierać opłatę za utrzymanie numeru w sieci w ofercie na kartę. Opłata w wysokości 5 zł była naliczana za każde 31 dni braku aktywności Abonenta w okresie od 4.04.2022 do 24.01.2024 r.

W związku z UOKiK zwracamy środki, które są równowartością pobranych opłat za utrzymanie numeru w sieci.

Kto może złożyć wniosek o zwrot środków:
Byli klienci oferty Orange na kartę, którym w okresie od 4.04.2022 do 24.01.2024 r. pobraliśmy opłatę za utrzymanie numeru w sieci i którzy nie dostali zwrotu środków do tej pory, jako doładowanie konta oferty na kartę lub korektę faktury (nie mają konta w Orange).

W jakim terminie możesz złożyć wniosek:
Wniosek możesz złożyć od 18 listopada do 18 grudnia 2024 r.

W jaki sposób złożyć wniosek?
Wniosek złożysz wypełniając formularz, który będzie dostępny od 18 listopada TUTAJ. Przygotuj:
- swój PESEL lub numer dokumentu podany przy rejestracji numeru w Orange
- numer telefonu, z którego była pobrana opłata za utrzymanie numeru w sieci
- numer rachunku bankowego, na który przelejemy Ci zwrot
będą Ci potrzebne do złożenia wniosku.

Jak otrzymam zwrot?
Zwrot otrzymasz na numer rachunku bankowego, który podasz nam na formularzu.

Kiedy otrzymam zwrot?
Środki przelejemy najpóźniej do 18 lutego 2025 r.

Co zrobiliśmy do tej pory?

W przypadku klientów, którzy są w ofercie na kartę, zwrot został przyznany na:
- numer, który został obciążony opłatą i nadal był aktywny w ofercie na kartę,
- inny aktywny numer ofercie na kartę tego samego klienta, jeżeli numer, z którego została pobrana opłata, był zdezaktywowany.
Zwrot został zrealizowany w dniach 9–22 lipca 2024 r. Po zasileniu konta klient otrzymał potwierdzenie SMS.

W przypadku klientów, którzy przenieśli numer, z którego została pobrana opłata, na ofertę abonamentową Orange lub NJU mobile, zwrot został zrealizowany jako korekta faktury. Odpowiednia informacja znalazła się na fakturze (począwszy od faktur z 14.08.2024 r.).

W przypadku klientów, którzy przenieśli numer, z którego została pobrana opłata, na ofertę subskrypcyjną NJU lub FLEX, zwrot został zrealizowany jako zasilenie konta NJU/ FLEX. Po zasileniu konta klient otrzymał potwierdzenie SMS (począwszy od dnia 26.08.2024 r.).

W przypadku klientów, których numer na kartę uprawniony do zwrotu został wyłączony i klient nie ma innego numeru na kartę, ale ma na swoim koncie numer w ofercie abonamentowej Orange lub NJU Mobile lub w ofercie subskrypcyjnej NJU lub FLEX, zwrot został zrealizowany jako korekta faktury bądź zasilenie konta NJU/ FLEX