Ciągle pracujemy, abyście mogli być bliżej siebie
Czas pandemii wymusił wiele zmian w naszym życiu, ale niezmienna, a nawet silniejsza, jest potrzeba kontaktu z bliskimi. Najbezpieczniejszym wyborem stał się telefon lub internet, bo duża część naszej aktywności przeniosła się do świata cyfrowego.
Zapewniamy Cię, że robimy wszystko, abyś mógł zawsze korzystać z naszych usług, a kontakt z nami był dla Ciebie jak najbardziej wygodny i bezpieczny.
Sprzedaż i obsługa klientów w Orange
Wszystkie salony Orange również te w centrach handlowych są cały czas czynne i w pełni przygotowane do bezpiecznej obsługi klientów. Zaopatrzyliśmy je w niezbędne środki ochrony: maseczki, przyłbice, płyny dezynfekujące oraz rękawiczki. Przy stanowiskach zamontowaliśmy osłony pleksiglasowe oddzielające sprzedawcę od klienta.
We wszystkich salonach Orange obowiązują nadal szczególne zasady pracy w związku z panującą epidemią. Wprowadziliśmy ograniczenie maksymalnej liczby klientów przebywających w jednym czasie w sklepie – maksymalnie 1 osoba na 15 m2 powierzchni, jednak nie więcej, niż 1 klient na 1 sprzedawcę.
Zapraszamy do Salonów Orange
Infolinia Orange
Nasi doradcy zapewniają Wam wsparcie pracując w dużej mierze ze swoich domów, w bezpiecznych warunkach.
Wiele spraw załatwisz poprzez konto Mój Orange.
Mój Orange
Prosimy Cię, abyś korzystał z rozwiązań online, jakie daje Mój Orange. Możesz wybrać aplikację mobilną https://www.orange.pl/view/mojorange lub zalogować się na stronie www.orange.pl.
Samodzielnie i szybko:
- sprawdzisz swoje usługi
- zweryfikujesz płatności
- dokonasz potrzebnych zmian w ofercie
- sprawdzisz poprawność działania internetu i telewizji – tylko w opcji, po zalogowaniu na stronie www.orange.pl.
Orange Flex
Wszystkie swoje sprawy załatwisz w aplikacji mobilnej Orange Flex www.flex.orange.pl
Służby techniczne Orange
Nasze służby techniczne dostarczają usługi i rozwiązują sprawy techniczne.
W trakcie realizowanych prac, w trosce o Twoje zdrowie, jak zdrowie naszych serwisantów, stosujemy się do wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego. Obsługa przez technika nie będzie możliwa w miejscach objętych kwarantanną.
Tam gdzie będzie to możliwe, Twoje zgłoszenie będzie obsłużone bez technika.
e-dokumenty i e-płatności bez wychodzenia z domu
e-umowa - możesz zaakceptować umowę na abonamentowe usługi mobilne i stacjonarne bez sprzętu w formie e-umowy. Szybko, bezpiecznie i wygodnie, bez zbędnych formalności. Wszystkie niezbędne dokumenty otrzymasz e-mailem.
e-faktura – zamień fakturę papierową na bezpieczną e-fakturę. Zrobisz to w Mój Orange, po zalogowaniu się do konta na www.orange.pl/zaloguj lub za pośrednictwem SMS-a. Szczegóły tutaj.
e-płatności – możesz opłacać swoje rachunki online przez bezpieczną Płatność Elektroniczną, bez wypełniania danych do przelewu. Więcej informacji tutaj. Wystarczy, że zalogujesz się do Mój Orange.
Odbierz sprzęt bezkontaktowo w Paczkomacie
Jeśli zawierasz e-umowę na usługi mobilne ze sprzętem, po zatwierdzeniu e-umowy możesz otrzymać go bezpiecznie w najbliższym Paczkomacie InPost.
- InPost zapewnia bezkontaktowy odbiór karty SIM lub urządzenia w Paczkomacie 7 dni w tygodniu
- pierwszą wpłatę możesz wnieść za pomocą płatności elektronicznych InPost
- aplikacja mobilna InPost pozwala nie dotykać ekranu Paczkomatu. Wystarczy na własnym telefonie wybrać przycisk "otwórz skrytkę".
Odbiór u kuriera
Wybrałeś opcję dostawy kurierem? Przy odbiorze paczki rekomendujemy płatności bezgotówkowe – zbliżeniowo kartą płatniczą lub za pomocą BLIK-a.
Dodatkowo w trosce o bezpieczeństwo i komfort Klientów do paczki załączony będzie długopis. Celem jest minimalizacja kontaktu na linii Kurier - Klient na etapie podpisywania dokumentów zwrotnych.
Powyższe rozwiązania Orange stosuje we współpracy firmą kurierską DPD Polska, zgodnie z zaleceniami Ministerstwa Rozwoju i Głównego Inspektora Sanitarnego.